سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از سهم ۲.۸ درصدی مازندران از بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از تشکیل سومین جلسه کمیته استانی موضوع بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰به منظور رفع ابهامات و مشکلات اجرایی در راستای اجرای صحیح دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و بهره برداری از سهم ۲.۸ درصدی استان مازندران خبر داد.

او افزود: امیدواریم با شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام شرکت‌های دانش بنیان در قالب این دستورالعمل، اقدام موثری در راستای اشتغال زایی و جذب از نیروی کار متخصص در استان انجام شود.

خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس کمیته استانی همچنین در این جلسه گفت: تلاش‌های قابل توجهی پارسال در جذب منابع متعدد اختصاص داده شده به استان انجام شده و در امسال می‌بایست از منابع تخصیصی به نحو شایسته استفاده کرد تا موجب افزایش اشتغال و تولیدات در استان شود.

او در ادامه معیار مهم در ارایه تسهیلات را سطح اشتغال و پیشرفت فیزیکی بالا برشمرد و رعایت این نکات را برای همه دستگاه‌های اجرایی مشمول ضروری دانست.

این جلسه با حضور خیریانپور معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران، مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی مشمول بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در استان برگزار شد.

انتهای  پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار