مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی خبرداد:

توزیع بیش از یک هزار بسته گوشت بین نیازمندان خراسان شمالی

شیرازیان گفت:فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی به رسم کرامت حضرت فاطمه معصومه به همیاری نیازمندان در خراسان شمالی شتافتند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: یازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در خراسان شمالی، در قالب یکهزار و ۲۰۰ بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی رسید.


بیشتر بخوانید


شیرازیان افزود: این مرحله نیز با مشارکت کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام گرفت و بسته‌های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آن‌ها توزیع شد.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

او گفت: ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.