بونوچی: تیم ما دیگر انگیزه مسابقات یورو ۲۰۲۰ را ندارد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره صعود نکردن مستقیم تیم خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در چارچوب مسابقه‌ای حساس نتوانست مقابل ایلنذ شمالی به برتری دست یابد و با کسب نتیجه تساوی از صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باز ماند.

این اتفاق در دوره گذشته رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال نیز برای ایتالیایی‌ها پیش آمد و لاجوردی پوشان نتوانستند به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کنند.

بعد از این شکست کاپیتان تیم ملی آتزوری در مصاحبه‌ای با شبکه رای اسپورت ایتالیا اظهار کرد: اولین چیزی که در حال حاضر به آن فکر می‌کنم بازی‌های آینده تیم ملی است . جز این کاری از ما ساخته نیست. فقط باید خودمان را برای یک بازی سخت در ماه مارس آماده کنیم و امیدوار باشیم که در بازی دوم هم حضور داشته باشیم. باید تجدید قوا کنیم، هم از نظر فیزیکی هم از نظر روانی. تیم ما آن انگیزه‌ای که در یورو داشت را از دست داده و دیگر مانند آن رقابت‌ها از بازی هایش لذت نمی‌برد. در آن مسابقات ما از فوتبال‌مان لذت می‌بردیم ضمن اینکه برای اثبات توانایی‌های‌مان تحت فشار نبودیم. شاید قهرمانی‌مان در یورو به صورت ناخودآگاه باعث ایجاد تغییراتی در تیم ما شده است. ما باید خودمان را از این فشار رها و با آسودگی خاطر بازی کنیم وگرنه نسبت به توانایی‌های خودمان دچار تردید می‌شویم.

مدافع تیم ملی ایتالیا افزود: افسوس می‌خوریم، چون در مرحله انتخابی ما کار را برای خودمان سخت کردیم. به سوئیس تبریک می‌گویم، چون با اینکه به نظر می‌رسید ما صعودمان را قطعی کرده‌ایم، تسلیم نشد و تا آخر راه تلاشش را برای صعود انجام داد. با این حال من مطمئنم که اگر ما بتوانیم آن لذتی که از بازی‌های‌مان می‌بردیم را دوباره پیدا کنیم و بار دیگر یک تیم یکدست شویم، نه تنها به جام جهانی خواهیم رفت، بلکه در آنجا هم عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار