سلطانی گفت: شرکت مخابرات برنامه ویژه‌ای برای ارائه خدمات به‌ویژه در زمینه اینترنت در شهر‌های زیارتی از جمله قم و مشهد دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران روز سه‌شنبه در نشست خبری که به‌صورت ویدیو کنفرانس برای استان‌ها پخش می‌شد، گفت: هر چه در نقاط پرجمعیت از جمله فصلی و زیارتی سرمایه‌گذاری کنیم، بهره به شرکت مخابرات بازمی‌گردد و این کار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: میزان پهنای باندی که در شهر‌های قم و مشهد در حال استفاده است، به‌صورت مرتب رصد می‌شود و بخش‌هایی از زیرساخت‌ها که باید توسعه پیدا کند، متناسب با مصرف توسعه می‌یابد.

او ادامه داد: تمام شهر‌ها و استان‌ها از نظر میزان استفاده از باند در مرکز مانیتورینگ شرکت مخابرات ایران لحظه به لحظه رصد و بررسی می‌شود؛ به‌محض این‌که در منحنی مشاهده شود میزان مصرف نسبت به تجهیزات و امکاناتی که می‌تواند پهنای باند را ارائه دهد در حال افزایش است، بلافاصله وارد عمل می‌شویم.

سلطانی تاکید کرد: سعی می‌کنیم بسته به میزان نیاز و مصرف تجهیزات را توسعه دهیم تا هم منابع را مدیریت کنیم و هم رضایت مشتریان را جلب نماییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: قطعا برای شهر‌های زیارتی کشور مثل قم، مشهد و سایر اماکن مقدس برنامه ویژه داریم و معاونان شرکت عنایت ویژه‌ای در ارائه خدمات به این شهر‌ها دارند.

او در ادامه گفت: شرکت مخابرات با رصد شبانه‌روزی سامانه‌های فنی، نحوه پاسخگویی به شکایات و خرابی‌ها، توانسته ۸۵ درصد رضایت مشتریان را کسب کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: با توجه به تعداد چشمگیر مشترکان، شرکت مخابرات در ارائه خدمات گزینشی عمل نمی‌کند و در همه شهرها، روستا‌ها و کلان‌شهر‌ها سرویس ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار