فرمانده سپاه تربت حیدریه خبر داد؛

اجرای ۳۵۲ عنوان برنامه هفته بسیج در تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه هفته بسیج با محوریت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بسیج پدیده‌ای بی سابقه است و در کشور‌های مختلف تشکیل مقاومت‌های مردمی  با الگوپذیری از بسیج شاهدیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشور‌های دیگر مقداری متفاوت است.

او افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه‌گذاری کرد تا در حفظ دستاورد‌ها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بعنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: بسیج  بعنوان تجلی گاه اخلاق و خدمتگذار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی‌گری بعنوان نیروی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.


بیشتر بخوانید



ناصری موحد بیان کرد: برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم است آغاز می‌شود و این بدان خاطر است که بسیج از ابتدای انقلاب در حوزه‌های مختلف پیشرو و امید آفرین بوده است.

او به سیاست‌های امسال برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، بهره گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی در تبیین عملکرد ۴۲ ساله بسیج، توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی با محوریت گروه‌های جهادی و برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج بخشی از سیاست‌های برنامه‌های امسال هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تأکید کرد: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه هفته گرامیداشت بسیج با محوریت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی در سه سطح پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در تربت حیدریه اجرا می‌شود.

ناصری موحد اظهار کرد: هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان‌ماه با دیدار بسیجیان با امام جمعه تربت حیدریه آغاز می‌شود و در ادامه برنامه‌ها نیز اعزام اردو‌های جهادی به مناطق محروم با محوریت محرومیت زدایی، توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی و اهدای کمک جهیزیه را در همان روز خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: برگزاری جشنواره شبیه یاس با محوریت کادرسازی نیرو در تراز انقلاب اسلامی، یادواره‌های شهدا و آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش بسیجیان و همچنین شبی با خاطرات رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزار‌های شهدا بعنوان بخشی دیگر از برنامه‌های شاخص این هفته یاد کرد.


انتهای پیام//ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.