شهردار مراغه گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۲۰ هزار مترمربع از معابر محلات و خیابان‌های اصلی شهر توسط شهرداری آسفالت ریزی شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمد مقتومی شهردار مراغه گفت:این میزان آسفالت ریزی با استفاده از ۲۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت تولیدی کارخانه آسفالت شهرداری مراغه در معابر عمومی این شهر فرهنگی و تاریخی انجام شده است.

اوافزود: آسفالت ریزی محلات و خیابان‌های شهر مراغه با توجه به فرسوده بودن روکش در برخی مناطق از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری بوده و تا پایان سال نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی تداوم خواهد یافت.

اواضافه کرد: همچنین با توجه به موج دار شدن روکش آسفالت در برخی خیابان‌های اصلی و کمربندی‌های شهری، حذف و بهسازی آن‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار مراغه گفت: وجود این موج‌ها و خرابی آسفالت به ویژه در ورودی و خروجی شهر و کمربندی‌ها زمینه ساز بروز خسارت‌های مادی به خودروها، ایجاد تصادفات، وارد شدن خسارت به ابنیه شهری و ایجاد ترافیک شده که در حال مرتفع شدن است.

مقتومی افزود: براین اساس، در مسیر ۱۴ کیلومتری رفت و برگشت کمربندی‌ها حد فاصل میدان بسیج تا میدان مجلس، اقدام به تراش و حذف موج‌های آسفالت و اصلاح آن‌ها شده که عملیات اجرایی آن از روز‌های گذشته آغاز شده است.

او اعلام کرد: با رفع این مشکل، در صورت مساعد بودن وضعیت جوی نسبت به اجرای روکش اصلاحی آسفالت نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.