جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری با اجرای هفت هزار و ۹۱ برنامه در ۴۱۰ موضوع در استان سمنان آغاز می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: ۴۲ برنامه شاخص در کشور و استان به صورت همزمان برگزار می‌شود که رزمایش اقتدار جهادگران بسیج با میزبانی استان سمنان به صورت همزمان از طریق سامانه تصویری با حضور رئیس بسیج مستضعفان کشور نخستین برنامه هفته بسیج است.

شوقانی ادامه داد: رزمایش اقتدار بسیجیان، همایش استمرار تفکر پیشکسوتان بسیج، اجلاسیه نماز و حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه از جمله برنامه‌های سراسری در کشور است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج اضافه کرد: اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، اعزام هفت هزار بسیجی استان سمنان به مشهدمقدس در قالب طرح راهیان آفتاب، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، جشنواره شعر بسیج و آزادی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد استان از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این نشست عنوان کرد: پدیده ملت سازی و امت سازی با وجود بسیج در کشور بومی شده است و در جهان نهادی مشابه بسیج وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی اظهار داشت: ۱۵ درصد مردم کشور به صورت رسمی عضو بسیج هستند.

وی افزود: ۵۸ برنامه توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سمنان در هفته بسیج برگزار می‌شود که همایش راه مشترک (تجلیل از مدافعان حرم و مدافعان سلامت)، تجلیل از بسیجیان و نویسندگان بسیجی، مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.