رقابت‌های هفته هشتم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

تیم والیبال شهرداری ورامین امروز در حالی میزبان تیم شهرداری گنبد خواهد بود که باید جدال بسیار جذابی را با شهرداری گنبد برای مشخص شدن بالای جدول برگزار کند. شاگردان خداپرست که در بازی قبلی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب پیکان شدند. خود را برای تقابل با شاگردان جزیده آماده می‌کنند. ورامینی‌ها در صورت شکست در این دیدار در جدول رقابت‌های لیگ به رده‌های پایین‌تر سقوط خواهند کرد. در حال حاضر تیم والیبال شهرداری ورامین با ۳ شکست و ۴ پیروزی و با ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

در مقابل هم شاگردان عظیم جزیده با پیروزی در بازی هفته قبل خود تشنه پیروزی برابر ورامینی‌ها هستن تا خود را پیش از پایان فصل به جمع مدعیان برسانند. آن‌ها در بازی قبلی خود ۳ بر یک فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشتند تا سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال را تجربه کنند. گنبدی‌ها با ۳ برد و ۴ شکست و ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده اند.

لبنیات هراز آمل – پیکان تهران

تیم والیبال لبنیات هراز آمل امروز در حالی میزبان شاگردان پیمان اکبری خواهد بود که محکوم به پیروزی برابر این تیم است چراکه ۲ تیم که در رده‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند و جدال حساسی را با یکدیگر خواهند داشت. لبنیات هراز آمل در صورت شکست در این دیدار تا رده پنجم یا ششم سقوط می‌کند و معادلات بهروز عطایی سرمربی این تیم را برهم می‌زند. شاگردان بهروز عطایی در دیدار قبلی خود در رفسنجان ۳ بر یک مغلوب مس رفسنجان شدند. تیم والیبال لبنیات هراز آمل در حال حاضر با ۲ شکست و ۵ پیروزی و با ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

تیم والیبال پیکان تهران هم که بعد از اضافه شدن بازیکنان مصدوم خود جان دوباره‌ای گرفته است در بازی قبلی خود در تهران ۳ بر صفر از سد شهرداری ورامین عبور کرد تا در بالای جدول دوشادوش مدعیان در حال حرکت باشد. شاگردان پیمان امروز در آمل میهمان هرازی‌ها هستند و بازی بسیار سختی را هم باید پشت سر بگذارند تا از مدعیان عقب نمانند. پیکانی‌ها در صورت شکست در این دیدار تا رده هفتم در جدول سقوط خواهند کرد. شاگردان پیمان اکبری در حال حاضر با ۳ شکست و ۴ پیروزی و با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول جای دارد.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۵ – سالن غدیر ارومیه / شهرداری ارومیه – مس رفسنجان
  • ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب یزد/ شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان
  • ساعت ۱۶ – سالن شهید گل عباسی ورامین/ شهرداری ورامین – شهرداری گنبد
  • ساعت ۱۶ – خانه والیبال تهران/ سایپا تهران – هورسان رامسر
  • ساعت ۱۶ –سالن پیامبر اعظم (ص) آمل/ لبنیات هراز آمل – پیکان تهران
  • ساعت ۱۷ – سالن ۲۵ آبان اصفهان/ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پاس گرگان
  • ساعت ۱۸ – سالن غدیر ارومیه/ آذرباتری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار