فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز:

احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل مشکلات است

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز ما است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به آخرین بیانیه امام راحل در خصوص بسیج و عملکرد آن، گفت: بزرگترین افتخار مجموعه بسیج این است که امام(ره) آرزو کردند که با آنها محشور شوند.

او افزود: مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در مجمع عالی بسیج با تاکید بر اینکه پایه اصلی تفکر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به جامعه، انقلاب، اسلام و ارزش‌ها شرط تفکر بسیجی و احساس مسئولیت را داشتن بصیرت اعلام و تاکید کردند که احساس مسئولیت بدون بصیرت، فرد را دچار گمراهی و خطا می‌کند.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز همچنین با اشاره به خدمات بسیج در جامعه، عنوان کرد: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملکرد قابل تقدیری داشته است.

علی‌پور از اهدافی که بسیج دنبال می‌کند سخن گفت و اطهار کرد: در عرصه فرهنگی با ایجاد هسته‌های مردمی و فعالیت‌های گسترده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دنبال می‌شود.

او ادامه داد: در عرصه فضای مجازی نیز به عنوان یک ضرورت و چالش اقدامات گسترده‌ای به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود و افزایش سطح سواد رسانه‌ای و رصد و رفع شبهات و تهیه و تولید مطالب مفید و انتشار در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز عنوان کرد: در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی نیز با ایجاد ساختار و برنامه‌های متعدد به دنبال ایجاد امنیت پایدار مردمی و ساختار رزمی بسیجی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در جامعه هستیم و تلاش داریم از طریق مردم این امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در عرصه سازندگی نیز با ایجاد گروههای جهادی، کمک به مردم از طریق استفاده از ظرفیتهای مردمی و ایجاد حلقه‌های واسط را دنبال کرده و نگاهمان در فعالیت‌های اجتماعی به سمت تعالی فرد و خانواده و پرداختن به آسیب‌های حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و ...است.

او تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای کار را از فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: بسیج با ورود به بحث بیماری کرونا و طرح ملی شهیدسلیمانی در موضوع مهار این بیماری، کمک شایانی کرده و در ارائه خدمات به حوزه پزشکی، اصناف و کمک‌های مومنانه پیشگام بوده و در ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ١٤٠ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار