سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته بسیج را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی میر جلیلی سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برنامه‌های فدراسیون‌ها و ادارات از روز ۲۹ آبان ماه جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد:این برنامه‌ها که تا روز جمعه پنجم آذرماه ادامه خواهد یافت شامل نواختن زنگ زورخانه‌ها در سراسر کشور و تجلیل از پیشکسوتان ورزشکاران و قهرمانان خواهد بود.

میر جلیلی گفت:همچنین نشست‌های بصیرتی ورزشکاران با هماهنگی فدراسیون‌های ورزشی برگزار و در کنار آن مسابقات ورزشی نیز انجام می‌شود.

او ادامه داد:شب‌های خاطره از ویژه برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران خواهد بود که عمده فعالیت در این زمینه مربوط به معرفی شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدا است.

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران افزود:اعزام گروه‌های جهادی در طول هفته بسیج و اعزام به مناطق محروم در رزمایش کمک‌های مومنانه تدارک دیده شده است و این اتفاق در قالب گروه‌های جهادی خواحد افتاد.

میر جلیلی یاد آور شد: در ۲ روزپایانی هفته بسیج عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیاده روی خانوادگی و برگزاری رقابت‌های ورزشی در محلات نیز از مهمترین رویداد‌های هفته بزرگداشت بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار