سازمان غذا و داروی آمریکا دستگاه هوشمند جدیدی را به منظور کاهش درد‌های مزمن تایید کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از entertainment، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستگاه واقعیت مجازی (VR) جدیدی را برای درمان درد‌های مزمن تایید کرده است. این دستگاه جدید که «EaseVRx» نام دارد به فهرست کوتاهی از درمان‌های دیجیتالی می‌پیوندد که طی چند سال گذشته توسط دولت تایید شده‌است. "EaseVRx" شامل یک هدست "VR" و دستگاهی است که صدای نفس کاربر را تقویت و به تمرینات تنفسی کمک می‌کند. در این دستگاه از اصول درمان شناختی رفتاری (CBT) نیز استفاده می‌شود که هدف آن کمک به افراد در شناخت و درک الگو‌های مختلف فکر و احساسات است.

دستگاه دیجیتالی کاهش درد EaseVRx

(FDA) در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه جدید درد را از طریق آرامش، حواس پرتی و بهبود آگاهی از طریق نشانه‌های داخلی برطرف می‌کند. اداره غذا دستگاه EaseVRx را بر اساس داده‌های یک مطالعه هشت هفته‌ای روی ۱۷۹ فرد مبتلا به کمردرد، تأیید کرد. برنامه درمانی شامل ۵۶ جلسه "VR" به مدت ۲ تا ۱۶ دقیقه است که هر جلسه بخشی از یک برنامه درمانی روزانه هشت هفته ای می باشد. در هر جلسه عناصری از اصول CBT اعمال می‌شود تا مهارت‌های مورد نیاز را برای تسکین و کاهش درد‌هایی که در فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند ارائه دهد.

سازمان FDA

این مطالعه نشان داد که ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگانی که از «EaseVRx» استفاده کردند کاهش شدت درد داشتند. همچنین کاهش درد تا سه ماه پس از مطالعه برای افراد گروه EaseVRx ادامه داشت. کریستوفر لوفتوس، سرپرست دفتر دستگاه‌های پزشکی اعصاب و فیزیکی سازمان غذا و دارو، گفت: سیستم جدید VR ممکن است جایگزینی برای دارو‌های اعتیادآور برای درد‌های مزمن باشد. این دستگاه توسط «AppliedVR» ساخته شده است که هم اکنون در حال انجام آزمایشاتی بر روی دستگاه جدید به منظور درمان فیبرومیالژیا، درد سوختگی و درد زایمان است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار