لیگ بسکتبال NBA؛

"کری" اجازه عرض اندام به "دورانت" و"هاردن" نداد/ "کلیپرز" صندلی پاپاویچ را در لیگ بسکتبال آمریکا لرزان کرد

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (جمعه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، گلدن استیت به مصاف بروکلین نتس رفت. در این دیدار تیم گلدن در شب درخشش استفان کری موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۹ بروکلین را از پیش رو بردارد و به یکه تازی خود در این دوره از رقابت‌ها ادامه داد. گلدن استیت در این دیدار دوازدهمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و با ۱۲ پیروزی و ۲ شکست صدرنشین جدول کنفرانس غرب باقی ماند. بروکلین هم با ۱۰ پیروزی و ۵ شکست در رده سوم کنفرانس شرق ایستاد.

در این دیدار استفان کری از گلدن استیت با کسب ۳۷ امتیاز و ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، لس آنجلس کلیپرز مقابل سن آنتونیواسپرز صف آرایی کرد. در این بازی کلیپرز با درخشش پل جورج توانست با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۲ سن آنتونیو را شکست دهد. کلیپرز با پیروزی در این دیدار با ۹ پیروزی و ۵ شکست به رده ششم کنفرانس غرب رسید. در مقابل هم سن آنتونیواسپرز با شکست در این دیدار با ۴ پیروزی و ۱۰ شکست در رده سیزدهم جدول کنفرانس غرب حضور دارد.

در این دیدار پل جورج از کلیپرز با کسب ۳۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم دیژونت موری از سن آنتونیو با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۹ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • گلدن استیت واریرز ۱۱۷ – ۹۹ بروکلیم نتس
  • یوتاجاز ۱۲۰ – ۸۵ فیلادلفیا
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۰۶ – ۹۲ سن آنتونیواسپرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار