استاندار البرز گفت: موضوعات مشترکی را برای نمایندگان سه قوه در استان تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرج و معاونان و مدیران شورای قضایی استان، گفت: موضوعات مشترکی را برای نمایندگان سه قوه در استان تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم؛ دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش، کوشش و سختی های بسیاری را در نهایت شکیبایی و ایثار برای احقاق حقوق مردم و بویژه مظلومان و تحقق حکمرانی مطلوب، دارد.

او افزود: این کار و تلاش ایثارگرانه که برای مردم و در جهت نیل به رضایتمندی خداوند صورت می گیرد جای بسی قدردانی دارد از این رو برای تمامی فعالان حوزه قضا در سراسر کشور و به خصوص در استانی با ویژگی های خاص البرز، آرزوی توفیق و عزت روز افزون دارم.

عبداللهی گفت: در این برهه سران سه قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم ها دارند.

او افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه جا از صلابت و شرایط عالی استان البرز صحبت شود، ضرورت دارد به سمتی برویم که رتبه های برتر کشور در کاهش جرم و پرونده های قضایی داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: با تمام توان در کنار دستگاه قضا هستم تا بتوانیم براساس خرد جمعی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان گامی موثر در راستای فرهنگسازی برای کاهش جرم و معضلات اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: سران قوا ، انسجام ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.