فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲هزار و ۸۵۱ فقره گزارش های مردمی تخلفات به پلیس۱۱۰ این شهرستان اطلاع رسانی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به افزایش گزارش های مرمی در مدت مشابه پارسال نیز گفت: ۱۲ هزار و۳۵۱ گزارش های مردمی به پلیس ۱۱۰ گچساران گزارش شده بود که از همکاری مطلوب  شهروندان برای ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه تشکیل پرونده برای متهمان گچساران در نیروی انتظامی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱درصد افزایش یافته است ، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۷۸۶ پرونده برای رسیدگی به اتهامات متهمان در این شهرستان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: در مدت مشابه پارسال سه هزار و ۴۱۴فقره پرونده برای متهمان در این شهرستان تشکیل شده بود.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد یکهزار و ۸۵۲متهم به سرقت، قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر و سایر بزه در این شهرستان دستگیر شده اند.

او تاکید کرد: امسال همچنین هزار و ۶۱۱ خودروی مهتمان در گچساران توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی این شهرستان منتقل شده است.

موسوی با بیان اینکه امسال ۷۴۳ سرقت در گچساران کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵درصد افزایش یافته است تاکید کرد: در مدت مشابه پارسال ۵۹۲ فقره سرقت در این شهرستان کشف شده بود.

او عنوان کرد: امسال همچنین ۳۰۴ سارق در گچساران شناسایی شده در حالی که مدت مشابه پارسال ۲۸۷سارق در این شهرستان شناسایی شده بود.

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از مشارکت خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.