فرمانده انتظامی گچساران گفت: یک قاتل متواری و تحت تعقیب که پارسال در یکی از استان های شرقی کشورمان مرتکب قتل شده بود در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یک تن قاتل متواری و تحت تعقیب در این شهرستان خبرداد.

او گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اقامت یک تن قاتل متواری در حوزه استحفاظی شهرستان گچساران که پارسال در یکی از استان‌های شرقی به دلیل قتل یک تن تحت تعقیب قضایی بوده ودارای سوابق متعدد کیفری و زندان نیز می‌باشد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرارگرفت.

موسوی افزود: ماموران واحد ابلاغ دادگستری با همکاری پاسگاه انتظامی عبداللهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ورصد اطلاعاتی دریک عملیات ضربتی و منسجم، این متهم فراری را در مخفیگاه خود دریک واحد صنعتی در حومه شهر دوگنبدان دستگیر کردند.

او اضافه کرد: فرد دستگیر شده برای سیرمراحل قانونی به یگان انتظامی تحویل  و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و با تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از عزم جدی پلیس با برهم زنندگان ومخلان نظم و امنیت مردم خبر داد و گفت: مردم شهرستان گچساران پلیس را در تامین امنیت یاری نمایند و گزارش‌های خود پیرامون فعالیت هنجارشکنان را از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.