گاوی که حین سربریدن از کشتارگاه موفق به فرار شده بود با ورود به یک پارک آبی برای همیشه از کشته شدن نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به دنیای حیوانات هستند. مانند ویدئویی که صحنه عجیب سرسره سواری یک گاو را به تصویر می‌کشد.

این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد. در این ویدئو در حالی که این گاو سوار سرسره  آبی شده، دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان پس از قرار گرفتن روی سرسره، بیشتر مسیر آن را طی کرده و خود را به نزدیکی محل پرش به داخل استخر می‌رساند. این ویدئو در یک پارک آبی در برزیل تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی این گاو ۷۰۰ پوندی به کشتارگاه محلی در نوا گرانادا در فاصله ۵۰۰ مایلی ریودوژانیرو منتقل شده بود که هنگام سربریدن از کشتارگاه فرار کرد. این حیوان پس از فرار از کشتارگاه در حالی که سرگردان بود وارد پارک آبی شد. خوشبختانه در لحظه ورود این حیوان به پارک آبی، هیچ گردشگری در آنجا حضور نداشت.

پس از وقوع این حادثه، این گاوتوسط مالک پارک آبی خریداری شد. مالک پارک آبی که هویتش اعلام نشده با خریداری این حیوان قصد دارد با دادن یک فرصت دوباره برای زنده ماندن این گاو را به عنوان حیوان خانگی خودش نگهداری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.