فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمانشاه پرداخت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمانشاه پرداخت و گفت : یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج امسال به برپایی میز‌های خدمت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در تمام نقاط استان اختصاص دارد که تلاش می‌شود تا در این میز‌های خدمت مسئولین پاسخگوی مردم باشند.

او اجرای طرح "هر مسجد؛ یک حقوقدان" با هدف ارائه خدمات حقوقی به مردم را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت : این طرح می‌تواند خدمات زیادی به مردم ارائه داده و آن‌ها را با حقوقشان در موضوعات مختلف آشنا کند.

ریحانی اشاره‌ای هم به بیشتر شدن گشت‌های رضویون در هفته بسیج با هدف امنیت بخشی به محلات داشت و افزود: تجربه نشان داده هرموقع این نوع گشت‌های شبانه از سوی سپاه بیشتر می‌شوند، امنیت بیشتری در محلات حاکم می‌شود و آمار دزدی‌ها هم کمتر می‌شود.

ریحانی یکی دیگر از برنامه‌های مهم هفته بسیج را برنامه ریزی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام کرد و افزود: در هفته بسیج امسال ۵۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد خواهند شد. سال گذشته هم حدود ۴۷۰ از زندانیان جرائم غیرعمده را آزاد کردیم که بعد از استان فارس بیشترین آمار زندانیان آزاد شده را در استان کرمانشاه داشتیم.

دیدار بسیجیان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزاری یادوارده‌های آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، اعزام تیم‌ها و گروه‌های بهداشتی به مناطق کم برخوردار در هفته بسیج، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف تسریع واکسیناسیون علیه کرونا، اجرای نهضت کمک مومنانه با توزیع بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی و...، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، تشکیل خانه نخبگان بسیج و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان کرمانشاه است که ریحانی از آن‌ها یاد کرد.

او شعار محوری هفته بسیج در سال ۱۴۰۰ را "بسیج؛ پاره تن مردم" اعلام کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.