معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد؛

توزیع ۲۷ هزار ویلچر در مناطق محروم لرستان

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: خدمت رسانی و برطرف کردن مشکل محرومان و مستضعفان رسالت مهم این نهاد است که در این راستا ۲۷ هزار ویلچر بین مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مجتبی ابراهیمی معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در آیین سراسری تامین ۲۷ هزار ویلچر معلولین مناطق کم برخوردار و اهدای ۶۰ ویلچر در لرستان اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا، معلولان و مستضعفان از اهداف بنیاد ۱۵ خرداد می‌باشد که در طول عمر انقلاب سه هزار مدرسه و ۱۴ هزار خوابگاه دانشجویی تحویل داده است.

ابراهیمی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که تحت امر رهبر معظم انقلاب در راستای رسالت بنیانگذار انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومان را در دستور کار دارد و در انجام خدمات متنوع حمایتی، پرداخت تسهیلات به محرومان، همچنین در حوزه سلامت، خانواده و کودکان محروم کار فعال است.

او با اشاره به شناسایی بیش از سه و نیم میلیون زوج نابارور و حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در این راستا بیان کرد: ۲۷ هزار ویلچر بین کودکان زیر ۱۴ سال مناطق محروم کشور توزیع شد و و طبق شعار بنیاد ۱۵ خرداد تلاش خواهیم کرد هیچ کودک محروم معلولی بی‌نصیب نماند.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد اضافه کرد: کودکان محروم در سراسر کشور حمایت می‌شوند و مجموعه بنیاد ۱۵ خرداد باید با همکاری مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای برطرف کردن مشکلات تلاش کند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.