لازمه عبور از پیک زمستان، صرفه‌جویی در مصرف برق است

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: توزیع برق مطمئن و مستمر از جمله اهداف کلان صنعت برق است و از مردم میخواهیم در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، منصوریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: امروز هفتمین اقدام فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر درون شهری و برون شهری به صورت ویدئو کنفرانس در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این مانور با هدف گذر از پیک زمستان انجام شده است افزود: کاهش مصرف روشنایی معابر، جاده‌های بین شهری و پارک‌ها از برنامه‌های صورت گرفته در این مانور است.

منصوریان ادامه داد: در جهت مانور عملیاتی امروز ۲۶۰۰ چراغ درون شهری و ۳۵۰ دستگاه چراغ بین شهری با همکاری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تعدیل شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبدیل چراغ‌های گازی موجود در شبکه با چراغ‌های پربازده را یکی از برنامه‌های آینده شرکت برق را در زمینه اصلاح روشنایی معابر، عنوان و تصریح کرد: این چراغ‌ها در آینده نزدیک در شبکه‌های توزیع نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او ببان کرد: توزیع برق مطمئن و مستمر و افزایش رضایت مندی مشترکان از جمله اهداف کلان صنعت برق است و از مردم استان میخواهیم در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند.

منصوریان عنوان کرد: تعویض لامپ‌های قدیمی با لامپ‌های LED، بازبینی نوار لاستیکی در یخچال، استفاده از نور طبیعی در روز و تنظیم اسپیلت گرماساز روی ۲۵ درجه از ساده‌ترین و موثرترین راهکار‌های کاهش مصرف برق در زمستان است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار