سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی فوتبال پس از بازگشت به تهران گفت: رتبه دلچسب و خوبی را به دست آوردیم. این نتایج را به مردم کشورمان تبریک می گویم. ۹۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی کردیم.

او در مورد بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من نگفتم او به تیم ملی بر می گردد. از حرف هایم سو برداشت شده است. از اهالی رسانه تقاضا دارم که به شایعات دامن نزنند و باید اجازه دهیم تا موضوع حل شود. این موضوع باید مدیریت شود و ان شاالله شاهد برداشته شدن سو تفاهم ها باشیم. هاشمیان گفت که این مشکل بزرگ. نیست و قابل حل است.

او در مورد مشکل لباس های تیم ملی و اینکه کی این مسئله حل می شود گفت: از سجادی وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم؛ زیر را او بخشی از پاداش های بازیکنان تیم ملی را پرداخت خواهد کرد. ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده، همه معوقات تسویه خواهد شد و بازهم از او تشکر ویژه ای می کنم. سجادی قرار بود در دیدار با سوریه ما را همراهی کند اما نتوانستیم در خدمتشان باشیم. از همه می خواهم کنار تیم ملی باشند و به حمایت های خود ادامه دهند. این تیم، سریع ترین صعود را به جام جهانی تجربه می کند. ان شاالله در هفته هفتم صعودمان مسجل شود.

او ادامه داد: امیدوارم روز ۷ بهمن، جشن صعود به جام جهانی را در ورزشگاه آزادی بگیریم. در این اردو، مشکل حادی نداشتیم. مسئله ما و آل اشپورت، حقوقی است. این مسئله حقوقی، باید بر طرف شود. اگر ما می گوییم که فوتبال می خواهد رو به توسعه حرکت کند، باید منفعتش حفظ شود. در این ماجرا نیز، قراردادهای خوبی بسته نشده است. نمی توانم بگویم مشکلات چه بوده است اما تیم حقوقی فدراسیون فوتبال در صدد حل مشکلات است.

او در پایان گفت: من خوشبین هستم که ماجرای اسکوچیچ و طارمی مدیریت می شود و حل خواهد شد. امیدوارم هر چه صلاح است برای تیم ملی اتفاق رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار