سوبارو اسنت و پایلوت هوندا از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری از خودروهای شاسی بلند لوکس هستند که در بازار خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به سوبارو اسنت و پایلوت هوندا اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت، سوبارو اسنت و پایلوت هوندا این روز‌ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو بهترین شاسی بلندها در نظر گرفت.

این وسایل نقلیه کاربردی به سرعت از مینی ون‌ها به عنوان بهترین انتخاب برای رانندگان خانوادگی که نیاز به هفت یا هشت صندلی دارند، جایگزین می‌شوند.

هوندا پایلوت یک خودرو قدیمی در میان مدل‌های سایز متوسط ​​سه ردیفه است. این خودرو که در سال ۲۰۰۳ معرفی شد، یکی از اولین نمونه‌های شاسی‌بلند کراس اوور با صندلی‌های هفت یا هشت نفره بود که پیش از بسیاری از خودروهای دیگر مانند نیسان پثفایندر، کیا سورنتو و شورولت تراورس که از آن زمان محبوب شده‌اند، بود.

سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
 

سوبارو، مدل اسنت خود را در سال ۲۰۱۹ پس از ۵ سال معرفی کرد؛ خودروی سه ردیفه قبلی آن ترایبکا بود که خریداران زیادی را جذب نکرد. با این حال، ما فکر می‌کنیم که طراحی معمولی‌تر آسنت باعث می‌شود فروش آسان‌تر و رقیب قوی‌تری برای وسایل نقلیه معتبری مانند هوندا پایلوت باشد.

برای مقایسه مشخصات دقیق هوندا پایلوت ۲۰۲۱ و سوبارو اسنت ۲۰۲۱ ادامه مطلب را بخوانید. 

سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
 

 

اسنت: سوبارو مصرف سوخت EPA اسنت را 33 کیلومتر بر کیلوگرم در شهر و 43 کیلومتر بر ساعت برای بزرگراه برای سطوح پایه و تریم پریمیوم آن تخمین می‌زند. رتبه بندی برای مدل‌های سطح بالا محدود و تورینگ 32 کیلومتر بر ساعت است.

پایلوت: هوندا پایلوت با دیفرانسیل جلو، نسخه کارآمدتر این شاسی بلند سایز متوسط ​​است، با رتبه‌بندی مصرف سوخت EPA  با 32 کیلومتر بر ساعت درشهر و 43 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه است.

سوبارو در رده مصرف سوخت کمی کمتر از هوندا است. اسنت پایه با دیفرانسیل AWD استاندارد،  در رانندگی شهری کارآمدتر از هوندا پایلوت با دیفرانسیل جلو است و سوبارو با اضافه کردن AWD به پایلوت این مزیت را حفظ می‌کند.  علیرغم اینکه تریم‌های محدود و تورینگ سطح بالا اسنت کارایی کمتری دارند. 

پایلوت: در پایلوت، مهم نیست که کدام تریم را انتخاب کنید، تمام مجموعه های این خودرو با ایمنی هوندا Sensing شامل تشخیص برخورد رو به جلو و هشدار تصافات ارائه می شود. همچنین این خودرو مجهز به عملکرد کاهش خروج از جاده،  کروز تطبیقی،  کمک حفظ خطوط و هشدار خروج از خط است. علاوه بر این با نور بالا خودکار و نظارت بر فشار باد لاستیک ارائه می شود. 

مدل EX پایلوت و تمام تریم‌های بالای آن دارای نظارت نقطه کور و مانیتور ترافیک متقابل عقب هستند. سوبارو به دلیل ارائه فهرست طولانی‌تری از کمک‌های راننده، از جمله دوربین ۱۸۰ درجه جلو، تشخیص برخورد معکوس با ترمز خودکار، و چراغ‌های جلوی پاسخگو به فرمان، که هوندا هیچ‌کدام از آن‌ها را در پایلوت ارائه نمی‌کند، برنده رده ایمنی است.

سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
سوبارو اسنت در مقابل پایلوت هوندا: آیا جدیدترین کراس اوور هفت نفره سوبارو می تواند هوندا را شکست دهد؟
 

اسنت: سطح تریم پایه سوبارو اسنت با تودوزی پارچه‌ای، صندلی‌های جلو دستی، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۶.۵ اینچی، درب عقب برقی و چراغ‌های جلو LED عرضه می‌شود.

در تریم پریمیوم، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، برف پاک کن جلو، کنترل‌های HVAC صندلی‌های عقب و نمایشگر ۸.۰ اینچی سرگرمی ارائه می شود. بسته آپشن Premium Convenience یک آینه عقب کم نور خودکار و ترمز خودکار معکوس را اضافه می‌کند. پکیج اسپورت به شما سانروف پانوراما و ناوبری می‌دهد.

مدل‌های محدود صندلی سرنشین جلو برقی، فرمان گرم شونده و صندلی‌های عقب، روکش چرمی و ورود بدون کلید غیرفعال را اضافه می‌کنند. بسته ورزشی محدود دارای ارتقای استریو، سانروف و ناوبری است. تریم تور دارای صندلی‌های جلو تهویه‌شونده، ناوبری و آینه دید عقب مبتنی بر دوربین است.

پایلوت: مدل ورودی هوندا پایلوت LX دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه ای، صندلی برای هشت سرنشین، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۵.۰ اینچی و چراغ‌های جلو LED است. نسخه EX با کنترل‌های ردیف دوم و تهویه مطبوع، صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی، صندلی راننده برقی در ۱۰ جهت، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و چراغ‌های مه شکن LED ارائه می شود. 

تریم EX-L دارای آینه عقب کم نور خودکار، فرمان با روکش چرمی، صندلی برقی سرنشین جلو، روکش چرمی، سانروف و درب عقب برقی است. بسته نسخه ویژه پایلوت به شما یک درب عقب هندزفری می‌دهد. تریم تورینگ به روشنایی کابین، ناوبری و گرمکن صندلی‌های عقب کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار