مقام یمنی: صهیونیست‌ها از آغاز جنگ از دریا و هوا به یمن حمله کرده‌اند

یکی از مقامات وزارت دفاع یمن افشا کرد صهیونیست‌ها ارتباطات تنگاتنگی با دولت مستعفی داشتند و بعد از آغاز جنگ از زمین و هوا به یمن حمله کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الصحافه الیمنیه، سرتیپ «عبدالله بن عامر» از مسئولان وزارت دفاع یمن در سخنانی اعلام کرد صهیونیست‌ها فعالیت‌های خود را در یمن از دهه گذشته گسترش داده و مستنداتی از قرارداد‌های همکاری دولت مستعفی یمن با رژیم‌صهیونیستی در سال ۲۰۰۴ وجود دارد.

او در ادامه فاش کرد: صهیونیست‌ها بعد از فقدان قدرت خود در یمن حملات گسترده‌ای علیه حریم هوایی و دریایی یمن انجام داده‌اند که جزئیات این حملات تا‌کنون فاش نشده است. حملات و تجاوز‌های اسرائیل به این دلیل است که صهیونیست‌ها یمن را خطری بزرگ و مانعی اساسی برای تسلطشان بر مناطق جنوبی دریای سرخ می‌بینند.

عامر اضافه کرد: صهیونیست ها به هر طریقی قصد دارند جلوی استقلال و آزادی یمن را بگیرند، زیرا این اقدام باعث کشف نشدن حقایق تاریخی در نفوذ آن‌ها به یمن و جلوگیری از کوتاه شدن دستشان از این کشور خواهد شد. آمریکا و اسرائیل در حال سنگ‌اندازی و جلوگیری از استقلال یمن هستند و دولت یمن در آینده اطلاعات جدیدی را در رابطه با دخالت‌ها و عملیات‌های این کشور‌ها در یمن افشا خواهد کرد.

این مقام یمنی در پایان نیز گفت: از ابتدای تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، صد‌ها گزارش در رسانه‌های صهیونیستی و مراکز پژوهشی در نهاد‌های امنیتی این رژیم درباره تهدیدات آینده از سمت یمن و دستآورد‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در عرصه میدانی و توسعه موشک‌ها و پهپاد‌های یمن که اهدافی را در صد‌ها کیلومتر دورتر از مرز‌های یمن در عمق خاک عربستان و امارات را با دقت منهدم کردند، منتشر شده‌است.

پیش از این رسانه‌های یمنی افشا کرده بودند که رژیم صهیونیستی با همکاری امارات جزیره «سقطری» یمن را تحت اشغال گرفته است و از مردم این جزیره به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کرده و بر روی آنان آزمایشاتی غیر انسانی انجام می‌دهد. همچنین رسانه‌های این رژیم نیز آزادسازی کل یمن را خطری برای موجودیت رژیم صهیونیستی می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار