جباری گفت: با همکاری و تعامل بین دستگاهی و از طرفی مدیریت صحیح باید بخش زیادی از مشکلات شهری دهلران را حل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  بهروز جباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران در دیدار با رئیس و نایب رئیس شورای شهر دهلران گفت: متاسفانه حفاری‌ها و چاله چوله‌های سطح شهر مشکلات فروانی برای شهروندان به وجود آورده است و شهرداری باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت حفاری خیابان‌ها را ترمیم کند.

او ادامه داد: در هفته‌های اخیر اقدمات خوبی از سوی شهرداری وبرخی از دستگاه‌های خدماتی انجام شده است، ولی تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی در بحث حل مشکلات شهری داریم.

جباری تصریح کرد: در بحث روشنایی معابرو پارک‌ها اقدماتی از سوی شهرداری شده، ولی همچنان برخی معابر و پارک‌ها از وشنایی مطلوبی برخوردار نیستند و باید شهرداری برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران بیان کرد: قطعاً مصوبات شورای شهر باید درراستای توسعه وایجاد رفاه اجتماعی شهروندان باشد و این داستانی نیز برای حل مشکلات قطعاً شهرداری و شورای شهر برابر قانون حمایت خواهد کرد.

جباری به سد معبر در خیابان‌های شهر اشاره کرد و افزود: سد معبر شهرداری باید برابر قانون به وظیفه ذاتی خود توجه کند و شهرداری باید در بحث ساماندهی دستفروشان اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.