هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور شروع شد. در مهم‌ترین بازی امروز ۲ تیم فولاد زرند ایرانیان و سن ایچ ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان فولادی‌ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند. در این مسابقه که به میزبانی فولاد و در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد، تیم فوتسال فولاد زرند موفق شد دست به کار بزرگی بزند و دومین شکست سن ایچ را در رقابت‌های لیگ رقم بزند. ساوجی‌ها با این شکست ۲۴ امتیازی باقی ماندند و با توجه به پیروزی گیتی پسند به رده دوم سقوط کردند.

در دیگر بازی مهم امروز گیتی پسند اصفهان رو در روی شهروند ساری قرار گرفت و در پایان توانست حریف خود را با نتیجه پر گل ۵ بر یک شکست دهد. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد. گیتی پسند با این برتری ۲۵ امتیازی شد و با توجه به تساوی سن ایچ و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول قرار گرفت. قبل از شروع این مسابقه حسین چرخابی نماینده کانون مربیان فوتبال و فوتسال از محمد کشاورز به دلیل نتایج درخشانی که در ۴ هفته اخیر کسب کرده بود تقدیر و قدر دانی کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز ۲ تیم راگای تهران و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در نهایت مس قهرمان ۴ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر آیت الله طالقانی شهر ری برگزار شد. مس سونگون با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

نتایج کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۵ - شهروند ساری یک

فولاد زرند ایرانیان ۴ - سن ایچ ساوه ۳

راگای تهران یک - مس سونگون ۴

کراپ الوند قزوین ۶ - زندی بتن کلاردشت ۲

فرش آرای مشهد ۳ - چیپس کامل مشهد یک

مقاومت البرز ۴ - سپاهان اصفهان ۲

ملی حفاری اهواز یک - فردوس قم ۳

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز سه شنبه ۲ آذر ماه با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار