۳۰۵ هزار تن انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی در حال تخلیه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران ،مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: شش فروند کشتی کالای اساسی به صورت همزمان در بندر شهید رجایی در حال تخلیه کالا‌های خود هستند که در مجموع ۳۰۵ هزار تن انواع کالای اساسی را شامل می شود.

محمدی کرجی‌ران  با اشاره به تداوم تخلیه و حمل یکسره کالا‌های اساسی در بندرشهید رجایی، گفت: هم اکنون شش فروند کشتی حامل گندم، روغن، کنجاله سویا و اوره در حال تخلیه کالا‌های خود در این بندر هستند.

او افزود: از این شش کشتی، ۲ فروند حامل ۱۳۰ هزار تن گندم، دو کشتی حامل ۷۰ هزار تن روغن خوراکی، یک کشتی حامل ۶۱ هزار تن کنجاله سویا و کشتی ششم نیز ۴۴ هزار تن اوره بوده که براساس برنامه ریزی صورت گرفته این کالا‌ها به دو شکل حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به مناطق مختلف کشور ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، در حال حاضر ۱۱ فروند کشتی به ظرفیت ۷۲۶ هزار و ۶۶۰ تن کالای اساسی در لنگرگاه در حال طی مراحل اسنادی خود برای پهلوگیری در بندر شهید رجایی هستند.

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه این تعداد کشتی پس از انجام تشریفات قانونی در اسکله‌های پیش بینی شده پهلوگیری خواهند شد، تصریح کرد: از این تعداد کشتی، ۸ فروند حامل ۵۳۱ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۲ کشتی حامل ۱۳۴ هزار تن جو و یک کشتی دیگر نیز حامل ۶۱ هزار و ۳۶۰ تن شکر است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار