رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت:نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر زمینه ساز توسعه فضا‌ها و خدمات بخش بهداشت و درمانی خواهد بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغر تنومندرئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت:با توجه به نیاز این دانشکده به توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در شهر مراغه، تامین فضا‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و مناطق تازه احداث از طریق سرانه فضا‌های عمومی ضروری است.

او افزود: هم اکنون با کمبود فضای مناسب برای احداث خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت در مناطق حاشیه شهری روبرو هستیم و شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌توانند برای رفع این کمبود همراهی و همکاری داشته باشند.

اواعلام کرد:دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اعتبار مورد نیاز برای احداث مرکز جامع سلامت در منطقه میکائیل آباد را تامین کرده و در حال مکان یابی برای ایجاد آن است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه افزود: با توجه به سطح بندی دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ارائه تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، تمامی سرمایه گذاری‌ها در این بخش منطبق بر این سطح بندی انجام می‌شود و این دانشکده از تمامی طرح‌های سرمایه گذاری حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.