فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:رزمندگان نیروی انتظامی در عمق کویر در برابر اشرار مسلح و قاچاقچیان ایستاده اند و اجازه نمی دهند اخلالی در نظم و امنیت ایجاد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان درمراسم تشییع شهدای نظم و امنیت که روز گذشته در درگیری با اشرار در دشت سمسور  به درجه رفیع شهادت نائل شدند گفت:نیروی پر افتخار انتظامی امروز در عرصه‌های مختلف از مرز‌های کشور تا مرکز کویر شهر و دیار منشاء خدمات و رشادت‌های زیادی هستند.

او افزود: برای تامین امنیت مردم نیروی انتظامی درهر نقطه از جغرافیای کشور و هر کوی و برزن مشغول اجرای ماموریت‌های خطیر هستند امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که برای خدمتگذاری به مردم و تامین نظم و امنیت کشور جانفشانی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد:نیروی انتظامی استان کرمان که در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافتند تاپای جای برای امنیت مردم دراستان و کشور ایثار گری می‌کنند.جانفشانی همرزمان ما در عملیات‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و افتخار شهادت را دارند

او گفت:رزمندگان پرتوان نیروی انتظامی دراستان کرمان درکنار سایر نیرو‌های امنیتی ازهیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و شهدای امروز در عمق کویر در برابر اشرار مسلح و قاچاقچیان ایستاده اند و اجازه نداده اند  اخلالی در نظم و امنیت  ایجاد شود.

سردار ناظری افزود: شهید مهدی توسنگ یکی از فرماندهان شجاعی بود که عملیات‌های موفقی در برخورد با سوداگران مرگ داشت و مرد میدان بود و اولین نفر در سنگر و عملیات‌ها بود.شهید مهدی توسنگ و شهید احسان شیر خانی خود از خانواده شهداء بودند.

او ادامه داد: شهید سرباز وظیفه امیر حسین خدادادی از دیار بافت دیار حاج قاسم سلیمانی بود که جان را برکف دست گذاشت و به درجه رفیع شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد : ان شاء الله با تمهیدات اندیشیده شده تمام اعضای این باند به هلاکت خواهند رسید و نیروی انتظامی اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان مسلحی که بخواهند از مرز کرمان عبور کنند را  نخواهد داد.

او افزود: وصیت آخر این شهدای عزیز وصیت شهید حاج قاسم بود که ولایی و پیرو خط ولایت و رهبری بمانند.

مراسم تشییع شهدای امنیت کرمان

زینی وند، استاندار کرمان درمراسم تشییع شهدای امنیت گفت: شهادت سبزپوشان نیروی انتظامی دردرگیری با اشرار مسلح را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده محترم این عزیزان و مردم استان کرمان تسلیت می گویم.

او افزود:کرمان درهمه این سال‌ها برای برقراری امنیت کشور نقش ارزنده‌ای داشته است و اگر هر روز جانفشانی ها‌ی نیروی انتظامی نباشد کشور دچار آسیب می‌شود.

زینی وند ادامه داد: این نیروهای خدوم  جلوی خیلی از باند‌های شرور و قاچاقچیان مواد مخدر را می‌گیرند.

او گفت:استان کرمان و شرق کشور در جوار یکی از نامن‌ترین مرز‌های دنیا قرار دارد و لازم است توجه ویژه ای به استان کرمان شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار