سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: هزار و ۷۰ دهیاری در استان سامانه راهبر دسترسی دارند و آموزش‌های لازم به دهیاران ارایه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید کمال میر جعفریان صبح امروز در نشست با مدیرکل دفتر فناوری ارتباطات بنیاد مسکن کشور با بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر هزار و ۷۰ دهیاری در استان به سامانه برخط راهبر که با هدف الکترونیکی شدن خدمات دولت و تسهیل صدور پروانه ساخت روستایی راه اندازی شده است و آموزش‌های لازم به دهیاران ارایه می‌شود.

او تصریح کرد: سامانه راهبر، خدمات صدور پروانه ساخت و پرداخت تسهیلات را تسهیل و تسریع می‌کند و روستاییان می‌توانند با اتصال به این سامانه از کلیه خدمات اداری صدور پروانه با استفاده از کامپیوتر، تبلت و یا گوشی بدون نیاز به مراجعه به ادارات بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در راه اندازی سامانه الکترونیک کشوری مدیریت خدمات فنی مهندسی و ساخت و ساز روستایی راهبر از لحاظ بیشترین اتصال دهیاری‌ها رتبه اول را داراست و مراجع صدور پروانه روستایی به این سامانه متصل هستند و همه استعلام‌های مربوطه الکترونیکی از طریق راهبر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

میرجعفریان تصریح کرد: انجام همه عملیات مربوط به صدور پروانه از درخواست تا دستور تهیه نقشه، نظارت و پایان کار از طریق راهبر فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.