سعید داور پناه ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید داور پناه ملی پوش بسکتبال ایران درباره شرایط تیم ملی کشورمان قبل از حضور در رقابت‌های بین المللی پیش رو اظهار کرد: چند روزی است که که اردو تمرینی خود را آغاز کردیم و تمرینات خود را تکرا می‌کنیم تا هماهنگی بیشتری برای مسابقات داشته باشیم. هفته آینده با تیم ملی بحرین بازی داریم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا با بازی خوب آن‌ها را شکست دهیم.

ملی پوش بسکتبال ایران درباره عدم حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در تیم ملی ایران گفت: این ۲ بازیکن‌های بزرگی هستند، اما بچه‌ها باید هماهنگ باشد و فکر می‌کنم این بازیکن‌ها در مسابقات بزرگ بیشتر به درد تیم ملی می‌خورند و می‌توانند کمک کننده تیم باشند. امیدواریم بتوانیم در مقابل بحرین با اختلاف بالا پیروز شویم.

داور پناه درباره حمایت‌های فدراسیون بسکتبال از اعضای تیم ملی گفت: فدراسیون تا آن جایی که می‌تواند از بچه‌ها حمایت می‌کند و اگر هم مشکلی باشد بزرگ‌تر‌ها خواهند گفت.

داور پناه درباره مسابقه تدارکاتی تیم ملی گفت: انجام بازی تدارکاتی با هر تیمی باشد می‌تواند کمک کننده باشد چرا که باعث می‌شود انسجام تیمی بیشتر شود و شرایط تیم بسیار بهتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، داورپناه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار