رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش قوه قضائیه، خراسان رضوی طی یک سال گذشته جزء سه استان برتر در حوزه صلح و سازش بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شعار" صلح و سازش" در استان با تلاش‌ها و اقدمات گوناگون محقق شده است و اقدام برای رفع اختلاف و جایگزینی صلح در یک جمع و خانواده قابل احترام است.

او افزود: روحانیت چه شیعه و چه سنی در صلح و سازش همیشه پیشرو بوده اند و همکاران قضایی خراسان رضوی نیز اعتقاد دارند رای در دادگاه‌ها در خیلی موارد تولید اختلاف و تولید پرونده جدید می‌کند و در بخش‌های مختلف هزینه در پی دارد، اما با صلح و سازش اقدامات مبارکی رقم می‌خورد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: خادمان حرم مطهر رضوی نیز با میانجیگری و با هزینه خودشان در امر ایجاد صلح و سازش و ختم پرونده‌ها اقدامات خوبی در شهرستان‌های استان اجرا کردند.

صادقی بیان کرد: با محوریت استاندار و حمایت علمای بزرگوار، امام جمعه و تولیت آستان قدس رضوی هماهنگی و همدلی خوبی در خراسان رضوی حاکم است و امیدواریم گام‌های بلندی در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداشته شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.