رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی وزارت کشور بیش از ۸۳ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در یکسال اخیر اجرایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ایرج موفق رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال با مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان به‌طور مجدد فعال‌شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان اظهار داشت: اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌هایی است که بیشترین تعداد جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کرده و از سال ۹۴ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۶۴ جلسه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل‌شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار و ۵۷۰ پرونده در این کارگروه مطرح‌شده و بیش از ۱۱ هزار و ۴۸۰ مصوبه داشته است.

موفق بابیان اینکه هرروز جلسه کمیته تخصصی و یا جلسه کارگروه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان برگزار می‌شود یادآور شد: استاندار اصفهان ریاست این کارگروه را بر عهده دارد و دبیری آن بر عهده سازمان صنعت معدن و تجارت است.

وی افزود: کارگروه‌های مختلفی در سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که در استان با حضور اعضایی که پیش‌بینی‌شده تشکیل می‌شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از کمیته‌های تخصصی در خصوص بررسی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از کمیته‌های اصلی در این کارگروه به‌عنوان کمیته رفع موانع تولید است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط همانند محیط‌زیست، منابع طبیعی، شرکت‌های برق، آب و گاز و امور مالیاتی و تأمین اجتماعی به‌عنوان کمیته‌های تخصصی تشکیل‌شده است.

به گفته رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان، کمیته مالی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین کمیته‌های این ستاد است که درخواست واحد‌هایی که با بانک‌ها به مشکل مواجه هستند در این کمیته مطرح می‌شود و با حضور مدیرعامل شرکت و مدیرعامل یا نماینده بانک تصمیم‌گیری و رفع مشکل می‌شود.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار