مربی تیم فوتبال نساجی در مورد دیدار با استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال گفت: استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است. آن‌ها قهرمان آسیا شدند و امسال هم شرایط تیمی و مدیریتی خوبی دارند. استقلال تیم قابل احترامی است و صدر جدول قرار دارد. امیدوارم مقابل تیم بزرگ استقلال بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: اولین شرط یک مسابقه فوتبال، زمین مناسب است. متاسفانه از زمین چمن خوب محروم هستیم. ما مشکلاتی زیادی داریم، اما دوستان گفته اند که در صدد حل آن‌ها هستیم. بسیاری از تیم ها، مشکل زمین تمرین دارند. از استاندار تهران و قائمشهر خواهش دارم که پیگیری زمین چمن قائمشهر باشند. هواداران نساجی، فهیم هستند و عاشقانه تیم خود را دوست دارند. بخاطر این موضوع، مسئله فنی ما ضعیف شده و بازیکنان نمی‌توانند تاکتیک مربی را درون زمین پیاده کنند. زمین ساری اصلا مناسب فوتبال بازی کردن نیست.

بیانی در مورد وضعیت محرومان و مصدومان تیمش گفت: محمد قربانی را در اختیار نداریم. ۲ مصدوم هم داریم، اما دیگر بازیکنان، آماده بازی هستند.

او در مورد شانس برد نساجی مقابل آبی پوشان اظهار کرد: ما می‌خواهیم فردا یک فوتبال خوب و فنی را بازی کنیم. می‌دانیم شرایط استقلال مطلوب است و کادر فنی خوبی دارد. بازیکنان این تیم نیز با کیفیت هستند و بازی آسانی در پیش نداریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازی زیبایی انجام دهیم. امتیاز بازی فردا برایمان مهم است و می‌خواهیم در بالای جدول باشیم. پیش بینی می‌کنم دیدار تماشاگر پسندی خواهد شد.

بیانی در مورد حضور مجدد خود به ورزشگاه آزادی گفت: خاطرات زیبایی از استقلال دارم. با استقلال قهرمان آسیا شدیم و هیچوقت خاطراتم را با استقلال، فراموش نمی‌کنم. خیلی خوشحالم که مقابل تیمی که زندگی من است، بازی می‌کنم. دوست دارم نساجی و استقلال همیشه زیبا بازی کنند. نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز را کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار