بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد منصوری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: احساس می‌کنم کیفیت لیگ برتر این فصل نسبت به سال‌های گذشته کمی افت کرده است و بازی‌های زیبایی را شاهد نیستیم. چند تیم مدعی هستند که خوب عمل می‌کنند، اما امیدوارم با ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها شرایط بهتر باشد و تیم‌ها عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.

او افزود: به نظر من استقلال، سپاهان، گل گهر و پرسپولیس تیم‌های مدعی لیگ امسال هستند، و فکر می‌کنم شانس پرسپولیس و سپاهان بیشتر از ۲ تیم دیگر است.

منصوری ادامه داد: پرسپولیس چند سالی است که قهرمان شده است و از شرایط روحی خوبی برخوردار است و راه قهرمانی را بهتر از سایرین می‌داند. پرسپولیس فینال آسیا را با وجود مشکلات زیاد دیده است و در این چند سال نشان داده اند که با وجود مشکلات فراوان همیشه تیم مدعی هستند.

او ادامه داد: تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با انگیزه زیادی بازی می‌کنند و قهرمانی‌های این چند ساله پرسپولیس نشان داده است که آن‌ها هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرند و با تمام قوا مقابل حریفانشان بازی می‌کنند. من اطمینان دارم کادرفنی پرسپولیس نیز برای بازی فردا برنامه‌های خود را دارند و امیدوارم پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز مقابل مس رفسنجان فاصله با صدر جدول را نیز کاهش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار