مدیر سالن ژیمناستیک ورزشگاه شهید شیرودی در خصوص بسته شدن این سالن توضیحاتی را بیان کرد.

رضا شاکرمی، مدیر سالن ژیمناستیک ورزشگاه شهید شیرودی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بسته شدن این سالن توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  اظهار کرد: متاسفانه دیروز بدون اطلاع قبلی، سالن ژیمناستیک ورزشگاه شهید شیرودی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بسته شد و ما را تهدید کردند در صورتی که سالن باز شود، سالن پلمب خواهد شد. بهانه‌های واهی برای بسته شدن سالن آورده شده است و این شرکت در نامه‌ای به فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرده بود که این سالن مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بدهی دارد. در حالی که تمام بدهی سال‌های گذشته با این شرکت تسویه شده است.

او ادامه داد: با دخالت‌های معاونت قهرمانی وزارتخانه، بودجه تخصیص یافته به فدراسیون ژیمناستیک قطع شده و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز مدعی شده که از فدراسیون طلبکار است و پاسخ نامه های فدراسیون در خصوص این که در چه موردی به این شرکت بدهکار است ، داده نشده و متاسفانه به جای پاسخ به نامه‌های فدراسیون، سالن ژیمناستیک بسته شد. متاسفانه در ۲ سال اخیر به نوعی چوب لای چرخ ژیمناستیک کشورمان گذاشته شده است تا فرد دیگری جایگزین اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون شود؛ اما خانواده ژیمناستیک خواهان ادامه ریاست او در فدراسیون هستند.

او بیان کرد: معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با مخالفان فدراسیون جلساتی را برگزار و برای آن‌ها هدف تعیین کرده است. تمام فشار‌ها در ماه‌های اخیر بر ارکان فدراسیون وارد شده است تا از اینچه درگاهی حمایت نکنیم ؛ در حالی که ما از عملکرد چهار ساله اینچه درگاهی رضایت کامل داریم و خواهان حضور مجدد او در ریاست فدراسیون ژیمناستیک هستیم.

مدیر سالن ژیمناستیک ورزشگاه شهید شیرودی خاطرنشان کرد: امیدوارم فشارها بر مجموعه ژیمناستیک تمام شود و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که به هجمه ها علیه فدراسیون ورود کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار