سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی خانگی تیمش برابر گل گهر سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی بسیار فیزیکی و نزدیکی بود. می‌دانستیم با حریفی بازی داریم که هم داخل زمین و هم روی نیمکت بازیکنان خوبی دارد و از کادرفنی بادانشی مانند امیر قلعه نویی بهره می‌برد. ما علاوه بر تمرین ۹ ساعت هم حریف را آنالیز کرده بودیم. بازی با گل گهر دیداری به مراتب سخت‌تر از استقلال و چند مسابقه قبلی بود. هر تیمی گل اول را می‌زد، به جرات می‌توانم بگویم برنده می‌شد.

منصوریان در ادامه گفت: هر ۲ تیم موقعیت‌هایی داشتند. به کادرم گفتم امیدوارم ما زودتر گل را بزنیم، اما این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما فوق العاده کار کردند و بازی سنگینی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به اظهارات سرآسیایی، مربی گل گهر مبنی بر این که صنعت نفتی‌ها از گرفتن یک امتیاز خوشحال هستند، گفت: ما در دیدار‌های خانگی باید ۳ امتیاز را بگیریم و اصلا از تساوی خوشحال نیستیم. در رختکن هم به شاگردان بابت بازی خوب تبریک گفتم، نه نتیجه! ما هم ناراحتیم که ۳ امتیاز را نگرفتیم؛ چون اولویت اول ما گل نخوردن، دوم نباختن و سوم پیروزی است.

او افزود: صنعت نفت آبادان به لحاظ مالی شاید از اسب افتاده باشد، اما از لحاظ فوتبالی سرجایش است و روز به روز هم بهتر می‌شود. ۴ بازی آینده مانند مسابقات قبلی برای ما مهم هستند و با تمام وجود برای برد تلاش می‌کنیم. امسال خلاف سال‌های قبل، همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و در این ۵ هفته تیم متفاوتی را ندیدم. تیم ما هم کم کم از لحاظ روحی بهتر می‌شود و به تدریج مانند یک خانواده می‌شویم.

منصوریان درباره مشکل گلزنی تیمش گفت: در خط حمله دچار فقر نیستیم و بازی‌های سنگین مانند امروز فقط یک گل می‌توانند داشته باشند. بازیکنان ما باید فوتبال آبادانی را یاد بگیرند. فوتبال آبادان مانند تهران است. هوادار کاری ندارد که شما چه مشکلاتی دارید و فقط نتیجه می‌خواهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مربی جدیدی به کادر فنی صنعت نفت اضافه شود، گفت: فردی که روی سکو‌ها نشسته بود، دستیار عبدالله ویسی بود. امروز با من تماس گرفت که در اهواز تنها هستم و من هم دعوتش کردم که بیاید و بازی را ببیند. او فقط مهمان ویژه ما برای بازی امروز بود. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار