معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ کلاس درس در قالب ۱۱ مدرسه با عنایت مرجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی سیستانی در این استان تاکنون ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،میثم لگ زایی  معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مدارس سیستان و بلوچستان با قدرانی از توجه مرجع عالیقدر جهان اسلام به امر مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به نیاز استان عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه به همت این مرجع عالی قدر در روستای دلارامی شهرستان نیمروز آغاز شد.

وی ادامه داد: قرار است این مدرسه با زیربنای ۴۴۰ مترمربع ساخته و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل و تجهیز شود.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲۶ کلاس درس در ۶ ماهه نخست امسال بوسیله خیران در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه چالش های زیادی در زمینه کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، افزود: رشد بالای جمعیت دانش آموزی در استان مهمترین مساله در زمینه مدرسه‌سازی است.

لگ زایی خاطر نشان کرد: بالاترین نرخ رشد دانش آموزی در کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد که این امر مشارکت بیشتر خیران برای ساخت مدارس را می طلبد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار