سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: وقتی تیمی میزبان است، باید به نحو احسن میزبانی کند تا شرمنده اهالی رسانه نشود. بازی سختی مقابل فولاد داریم. آن‌ها در آسیا حضور دارند. فولاد بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تیمی متحد است. بعد از بازی با شهرخودرو، بازیکنانم را از لحاظ روحی ریکاوری کردم. حریفمان تیمی با شخصیت است و می‌دانیم می‌خواهیم مقابل آن‌ها چه کار کنیم. فولاد مربی کاربلدی دارد و باهوش عمل می‌کند. نکونام از دوستان خوب من و مربی با دانشی است. امیدوارم فردا دیدار جذابی را شاهد باشیم.

او در مورد محرومان و مصدومان تیمش اظهار کرد: محرومی نداریم، اما محمد قاضی نمی‌تواند ما را همراهی کند. مچ پایش آسیب دیده است و ان شاءالله از بازی‌های بعدی، بتوانیم از وجودش استفاده کنیم.

عنایتی افزود: بازیکنانم با تمام انگیزه تمرین کردند. آماده نبرد با فولاد هستیم. تمام بازی‌ها برای ما سخت هستند. تیم ما تازه لیگ برتری شده است و انتظارات را بالا برده ایم. ان شاءالله بتوانیم با تمام وجود بازی کنیم تا رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم. سیاست اصلی باشگاه، ماندن در لیگ برتر است. ایمان دارم که در لیگ برتر، ماندگار می‌شویم. بازیکنانی در اختیار دارم که تجربه زیادی دارند و هرکدامشان در لیگ برتر، بازی کرده اند. امیدوارم در لیگ ماندگار شویم. امیدوارم برنامه‌ ریزی خوبی شود تا در آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. ان شاءالله بتوانیم  آن چیزی که در ذهنمان است را جلو ببریم.

او در پایان گفت: برای فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم. نکونام موفق خواهد شد، زیرا مربی با دانشی است و می‌داند چه کار کند. او می‌تواند ایده‌های خود را به فولاد القا کند. فولاد تیم با برنامه‌ای است و امکانات خوبی در اختیار دارد. امیدوارم تیم‌هایی مثل فولاد را بیشتر در لیگ برتر داشته باشیم. ۹ تیم در لیگ برتر، مشکل دارند و امیدوارم همه تیم‌ها در جنگ برابر، به مصاف هم بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.