مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: ساسان محمدی آرندان مهارت آموخته کردستانی شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری موفق شد با کسب ۷۳۳ امتیاز مدال برنز این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت: این مهارت آموخته کردستانی در روز‌های ۲۳ تا ۲۵ آبان در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری حضور داشت.

احمدی اضافه کرد: پروژه این دوره از مسابقات به مدت ۱۹ ساعت تعریف شده بود که ساسان محمدی آرندان مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج توانست با کسب ۷۳۳ امتیاز پس از مهارت آموختگانی از استان‌های مازندران و قم جایگاه سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

او با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان کردستان بویژه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان کردستان افزود: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند برای شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

برگزیدگان نوزدمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ (مهر ماه سال ۱۴۰۱) در شهر شانگ‌های کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.