فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۸ تن مواد خوراکی قاچاق در عملیاتی همزمان درایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری طی بازرسی از ۲ دستگاه تریلی کانتینردارخبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با محتکران و متخلفان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی و "ایست و بازرسی شهید یدالهی" شهرستان دشتیاری هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "چابهار-دشتیاری" به طور همرمان به ۲ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آنان مقدار ۲۳ تن روغن نباتی خوراکی و همچنین ۲۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجور قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام و از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار