سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: ورود تیم فوتبال پرسپولیس، کادر فنی و عوامل این تیم به رفسنجان را خوش‌آمد می‌گویم. دیدار فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که در طول فصل خواهیم داشت؛ چون پرسپولیس همیشه تیمی قدرتمند است و این بازی برای ما سخت خواهد بود. تیم ما هفته خوبی را پشت سر گذاشته است و در تمام زوایای تاکتیکی و ذهنی به خوبی کار کردیم. قبلا هم گفته بودم که شرایط مس رفته رفته بهتر می‌شود و این مسئله را در تمرینات و نحوه انسجام بازیکنان می‌بینم و روند رو به جلویی داریم. امیدوارم این مسئله خودش را هم در نتایج نشان بدهد. بازیکنان ما به شرایطی که داریم واقف هستند و با شجاعت، درایت و تمرکز در بازی فردا، می‌توانیم از این میدان سخت سربلند بیرون بیاییم.

مقابل پرسپولیس مصدوم و محرومی نداریم

او درباره غایبان تیم مس رفسنجان در بازی فردا بیان کرد: بازیکنی نداریم که مصدومیت آن‌چنانی داشته باشد و این اولین بازی فصل است که مصدوم و محرومی نداریم. شاید چند بازیکن ما فقط خسته باشند. گل‌محمدی دوست خوب من است و کار او را قبول دارم. او برای من بسیار محترم است و در لیگ دسته اول هم  تیم هایمان مقابل یکدیگر بازی کرده اند و امیدوارم فردا هر تیمی که لایق‌تر است به پیروزی برسد.

۲ بازیکن عمانی ریکاوری خوبی نداشته اند

ربیعی در خصوص اعتراض گل محمدی به برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: من به یحیی گل‌محمدی حق می‌دهم و از طرفی با سهیل مهدی،  رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم ۱۰ روز پیش صحبت کردم و باید به سازمان لیگ هم حق داد. فکر می‌کنم شرایط ما و سپاهان هم نسبتا شبیه به پرسپولیس است. فرق ما این است که ۲ بازیکن در تیم ملی عمان داریم که مقابل ژاپن بازی کرده اند و بعد از بازی در روز ۲۵ آبان ماه، ۲۶ آبان سه پرواز داشته اند تا روز ۲۷ آبان به رفسنجان برسند. هر ۲ بازیکن هم مقابل چین و ژاپن به صورت ثابت بازی کرده اند و فکر نمی‌کنم آن‌ها  فردا  بازی کنند؛ چون ریکاوری خوبی نداشته اند.

برنامه بازی‌های لیگ برتر بسیار فشرده است

او بیان کرد: به سازمان لیگ حق می‌دهم؛ چون می‌خواهند در تعطیلات نیم‌فصل و همچنین پایان فصل، لیگ را در موعد مقرر تمام کنند. برنامه بازی‌های لیگ برتر بسیار فشرده است که باید چهار روز یک بار بازی کنیم و این مسئله اجتناب‌ناپذیر بوده و باید تمکین کنیم.

او خاطرنشان کرد: در پایان برای شهر رفسنجان و کارگران شرکت مس آرزوی سربلندی دارم. بازیکنان ما می‌دانند برای چه مردم عزیزی باید با تمام توان بجنگند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار