فرمانده انتظامی زنجان از کشف ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت ،لوازم داخل خودرو و دستگیری ۵ سارق خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مرسلی فرمانده انتظامی زنجان از کشف ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت, لوازم داخل خودرو و دستگیری ۵ سارق خبر داد.

او گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو از نقاط کور و کم تردد سطح حوزه استحفاظی زنجان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرسلی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی ۵ سارق پس از هماهنگی قضائی، سارقان در عملیات‌هایی جداگانه توسط ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۲، ۱۱ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زنجان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجوئی‌های فنی و پلیسی به ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

او با اعلام اینکه سارقان، با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند ادامه داد:در طی شبانه روز گذشته دو دستگاه وانت نیسان به صورت بلاصاحب کشف شد.

او با اشاره به اینکه سارقان با استفاده از خودرو‌های سرقتی برای نیل به اهداف مجرمانه خود استفاده می‌نمایند از شهروندان خواست ضمن پارک نمودن خودرو در پارکینگ یا در معرض دید، با نصب تجهیزات بازدارنده اعم از دزدگیر و قفل فرمان در نگهداری خودرو و موتورسیکلت از سرقت  اهتمام داشته و هرگونه موارد غیر عادی یا تردد افراد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.