ورود بسیج در هر عرصه‌ای همراه با خیر و برکت است

امام جمعه جیرفت گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانگر بروز بودن و حضور بسیج در خط مقدم حل مسائل کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: فرهنگ بسیجی در هر کجا که باشد گره‌گشا است و ورود بسیج در هر عرصه‌ای همراه با خیر و برکت بوده است.

او افزود: یکی از مصادیق حضور بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا است که در کمک به کادر درمان و بهداشت و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانگر بروز بودن و حضور بسیج در خط مقدم حل مسائل کشور است.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: با گرامیداشت یاد شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اسلامی، افزود: امروزه ایران حرف نخست را در تولید انواع موشک‌ها می‌زند.

خطیب جمعه جیرفت گفت: آمریکا به دنبال این است جوسازی و جنگ رسانه ای، مذاکرات آینده را به محل باج خواهی خود تبدیل کند، اما باید از گذشته عبرت بگیرد و بداند دولت و ملت ایران تنها مذاکراتی را دنبال خواهند کرد که بتواند اثر عملی در رفع تحریم‌ها و تامین منافع ایران اسلامی داشته باشد.

او افزود: مذاکرات با کشور‌هایی همچون روسیه و شرق بسیار موفقیت آمیز بوده است و بحث هسته‌ای ایران تحت تاثیر جوسازی دشمن قرار نخواهد گرفت.

حجت الاسلام تارم با اشاره به قرارگیری در آستانه ۱۰۰ روزه شده آغاز دولت جدید، افزود: بسیاری از مشکلات میراث دولت گذشته است و در بی سابقه‌ترین حالت بی اعتمادی مردم به دولتمردان، دولت جدید امور را تحویل گرفته و بسیاری از بی اعتمادی‌ها تبدیل به اعتماد شده است.

امام جمعه جیرفت گفت: در زمینه واکسن، اجرای طرح مسکن، احیای واحدای تولیدی غیرفعال از جمله اقدامات انجام شده است و با صبر انقلابی مردم، همت و هدف دولت که رفع گرانی‌ها با کار شبانه روزی است به ثمر خواهد نشست.

او افزود: برخی به دنبال حاشیه سازی برای انحراف دولت و جامعه هستند که همگان بویژه اصحاب رسانه باید با هوشمندی اقدامات اساسی را دنبال کنند.

خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: در مجموع، اقدامات صورت گرفته مطلوب ارزیابی می‌شود و دولت بدون یک ریال استقراض و چاپ اسکناس بدون پشتوانه توانسته امور کشور را اداره کند.

حجت‌الاسلام تارم گفت: یکی از آثار تقوا، فهم و درک معانی قرآن کریم و تشخیص حقایق قرآنی است.

او افزود: انسان متقی مورد هدایت خاص خداوند است و خدا قدرت تشخیص حق و حقیقت را به او عطا می‌کند.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: همواره در رکاب انبیای الهی، انسان‌های با اخلاص و وظیفه شناس جهاد کرده و از حق و اهداف پیامبران حمایت کرده اند.

حجت‌الاسلام تارم گفت: برخی از مفسران معتقد هستند آنچه امروز تحت عنوان نیروی مخلص بسیج داریم، مصداقی از افرادی است در زمان انبیای الهی آن‌ها را همراهی و حمایت کرده‌اند.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه اخلاص از ویژگی‌های بارز و رکن بسیج و بسیجی است، تصریح کرد: توکل به خدا، ذلت ناپذیری، کار برای رضای خدا، نیکوکاری، خستگی ناپذیری در مسیر اهداف الهی و جهاد از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است.

امام جمعه جیرفت بالاترین نیکی را شهادت در راه خدا دانست و عنوان کرد و افزود: بی‌ادعا بودن بود علیرغم ارمغان آوردن امنیت و آسایش برای جامعه یکی دیگر از خصوصیات بسیجیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار