به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس مدتی پیش با کارگزار قبلی خود قطع همکاری کرد و قرار بود که کارگزار جدید را از طریق مزایده انتخاب کند، اما به علت قیمت پایین این موضوع منتفی و قرار شد که هر شرکتی بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرد به عنوان کارگزار انتخاب شود.
اکنون خبر میرسد که باشگاه پرسپولیس مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان با کارگزار جدید قرارداد منعقد کرده و قرار است هفته آینده از این کارگزار رونمایی کند.
علاوه بر این گفته میشود که تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس را کارگزار جدید قرار است برعهده بگیرد و سرخپوشان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کارهای مربوط به تبلیغات محیطی را انجام میدهند.
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس این موضوع را تایید کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/