محمدی گفت :سهمیه مسکن روستایی اواخر تیرماه امسال توسط بانک مرکزی ابلاغ شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات مسکن روستایی از ابتدای مرداد ماه امسال آغاز شده است گفت : سهمیه مسکن روستایی اواخر تیرماه امسال توسط بانک مرکزی ابلاغ شد و متعاقب آن با دریافت ابلاغ سهمیه بانک‌های عامل توزیع شهرستانی تسهیلات عملی شد و از ابتدای مردادماه ارائه تسهیلات به متقاضیان آغاز شد.


بیشتر بخوانید 


محمدی در رابطه با واحد‌های مسکونی مقاوم سازی شده استان بیان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن خراسان شمالی تاکنون ۶۲ درصد از واحد‌های روستایی مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مقاوم سازی ۶۲ هزار واحد مسکن روستایی استان گفت : از مجموع چهار هزار و ۶۸۰ واحد سهمیه وام مسکن روستایی استان در سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۸۷۳ واحد به بانک معرفی شده اند و هزار و ۸۵۳ پرونده نیز منجر به قرارداد شده است.

او با تأکید بر انعقاد قرارداد ۴۰ درصدی سهمیه امسال  مسکن روستایی استان تصریح کرد: پیگیری‌ها و همکاری بانک‌های عامل و مشارکت روستائیان و مردم استان موجب شد تا خراسان شمالی رتبه سوم در جذب تسهیلات مسکن روستایی سال ۱۴۰۰ را در سطح کشور کسب نماید.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.