در نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با روسا و مدیران بیمارستان ها وضعیت زیر ساختی بیمارستان های همدان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دکترمحمد مهدی مجذوبی سرپرست دانشگاه و دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان در نشستی با روسا و مدیران بیمارستان ها وضعیت و شرایط ارائه خدمت به مراجعان و همچنین وضعیت زیر ساختی بیمارستان های همدان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دراین جلسه دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان کلیاتی از نحوه ارائه خدمات به مراجعین در بیمارستان ها و‌ مراکز آموزشی درمانی استان و به ویژه شهر همدان را تشریح کرد.

همچنین دکتر مجذوبی سرپرست دانشگاه، ضمن قدردانی از خدمات و مدیریت مطلوب بیمارستان های استان در شرایط شیوع کرونا و فعالیت بدون وقفه کادر درمان  تشکر کرد و برادامه فعالیت های مسئولان و کادر درمان تا رفع کمبود ها و کاستی های احتمالی در ارائه خدمت به بیماران تاکید کرد.

در این نشست روسای بیمارستان ها به تفصیل مسائل و مشکلات موجود در بیمارستان ها را با سرپرست دانشگاه درمیان گذاشتند که دکتر مجذوبی در این خصوص گفت: می توان با تلاش های جهادی و هماهنگی درون بخشی از این شرایط هم عبور کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.