دکتر غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله سیستان وبلوچستان در پیامی آغاز هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بسیج، این شجره طیبه و میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این نهاد ارزشی و برخاسته از بطن جامعه با قدرت و توان عظیم خودجوش خود توانسته در راه اعتلای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام‌های اساسی برداشته و مایه افتخار و سربلندی این مرز و بوم باشد.
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. "
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان، بخصوص بسیجیان خدوم حوزه گندم، آرد و نان استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون بسیجیان سرافراز را زیر سایه حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.

غلامعلی گنجعلی
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی
استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار