اولین دوره مسابقات تیراندازی کارگری خوزستان برگزار شد

چال اشتری از برگزاری مسابقات تیراندازی کارگری خوزستان در ۲ بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشید چال اشتری رئیس انجمن تیراندازی هیات کارگری استان خوزستان گفت: تیراندازان سراسر استان در ۲ بخش آقایان و بانوان و در ۲ ماده تفنگ و تپانچه از ساعت ۸ الی ۱۹ در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی قدس اهواز برگزار شد.

او افزود: مقرر گردید، جهت انتخاب و اعزام تیم منتخب به مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ آذر ماه در شهر مشهد مقدس برگزار میگردد، نقرات برتر معرفی و اردوی آمادگی انجام شود.

چال اشتری بیان کرد: نفرات برتر در این دوره از مسابقات در بخش آقایان، ماده تفنگ: احسان غریب رضا از برق منطقه‌ای خوزستان موفق به کسب مقام اول و حمداله حیدری و امیر ابراهیم میان آب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رئیس انجمن تیراندازی هیات کارگری استان خوزستان اظهار داشت: درماده تپانچه نیز سید ابراهیم فخرایی از آتش نشانی دزفول مقام اول و امیری و نواصر به مقام دوم وسوم دست یافتد.

این مقام مسئول ادامه داد: دربخش بانوان (ماده تفنگ) سرلک از آبفای خوزستان مقام اول و سیف و میان آب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند، علاوه بر آن درماده تپانچه محمدی مقام اول و غریب رضا و حسونی پور به مقام دوم وسوم دست یافتند.

درپایان این مسابقات اهدای جوایز و احکام با حضور غفاری رئیس هیات کارگری، موسوی رئیس اداره فرهنگی ورزشی و نائب رئیس هیئت علوانی دبیر هیات ورزش کارگری و حسینی رئیس ورزش و جوانان استان خوزستان به قهرمانان تقدیم گردید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.