کتاب «دانش اجتماعی اسلامی» به قلم محمد آقابیگی کلاکی در انتشارات صاد منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «دانش اجتماعی اسلامی» به قلم محمد آقابیگی کلاکی در انتشارات صاد در قالب نسخه کاغذی و الکترونیکی منتشر شد.

نویسنده اثر در معرفی کتاب آورده است:

«دغدغه‌ی مسائل اجتماعی ایران، طرح پیشرفت در قالب اندیشه‌ی اسلامی (که رهبر معظم انقلاب از آن به الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت تعبیر کردند) و در صدر آن‌ها، دغدغه‌ای که آن را مقدمه‌ی طرح الگوی پیشرفت دینی جامعه و حل مسائل اجتماعی جامعه می‌دانم؛ یعنی تولید علوم اجتماعی اسلامی. دغدغه‌ای که در کنار توجه به ضعف‌های موجود در رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی باعث شد راه خود را از رشته‌های فنی و مهندسی جدا کرده و به عرصه‌ی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی گام بگذارم.

همین دغدغه باعث شد تا موضوع پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد را تحت عنوان «بررسی موانع تولید علوم اجتماعی اسلامی در حوزه و دانشگاه» به انجام برسانم و اثر حاضر تکمیل‌شد‌ه‌ی آن است که پرداخت کامل‌تری از موضوع را با توجه به برخی دیگر از مسائل که پیش‌ از این به آن‌ها نپرداخته بودم، ارائه داده است.»

محمد آقابیگی کلاکی فارغ‌التحصیل تاکنون مقالات بسیاری در زمینه علوم اجتماعی اسلامی و علوم انسانی اسلامی در رسانه‌ها منتشر کرده است.

نویسنده از دانشی بالا و قلم توانمندی در تبیین موضوعات پیرامون نقد وضعیت علوم انسانی و اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار