تیشه گران: امیدوارم بتوانیم در مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان، خوش بدرخشیم

رئیس فدراسیون ناشنوایان در مورد شرایط ورزشکاران ناشنوا توضیحاتی را بیان کرد.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این فدراسیون گفت: اولین دوره مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان به میزبانی کشورمان از فردا شروع می‌شود و امروز نیز افتتاحیه این مسابقات برگزار شد. با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، توانستیم به خوبی میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیریم. فدراسیون هندبال و والیبال ناشنوایان، کمک زیادی به ما کردند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. ۲۰ کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند و مهم این است که بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم. همیشه در تکواندو و کاراته مدال آور بودیم و امیدواریم این دوره نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: ۱۴ کشور در رشته تکواندو شرکت کردند و ۸ کشور در کاراته حضور دارند. با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی، تمامی نکات شیوه نامه‌های بهداشتی که به ما ابلاغ شد، اجرا شده است. امیدوار هستیم مشکل خاصی پیش نیاید.

او درباره آینده این فدراسیون گفت: اردیبهشت ماه مسابقات بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل برگزار می‌شود. قرار است در ۹ رشته ورزشی شرکت کنیم. همیشه جزو ۷ تیم برتر المپیک بودیم و امیدوار هستیم بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار