مدیر گالری والی، درباره برنامه‌های این مجموعه هنری برای حمایت از فعالیت هنرمندان سخن گفت.

فرین بنکدار مدیر گالری والی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نمایشگاه طراحی‌های کاویان حاضری در روز پنجم آذرماه در این گالری، گفت: بین ۱۵ تا ۲۰ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، گالری والی تعطیل نبوده است، اظهار کرد: از ابتدای کرونا تا نوروز ۹۸ پرفورمنس آرت داشتیم، عید نوروز تا ابتدای تیرماه، یک روز در میان گالری باز بود و از اول تیر هم تحت عنوان «هنرگردی با والی» به استودیو‌های آرتیست‌ها سر می‌زدیم، زیرا دیدن دغدغه‌های هنرمندان از نزدیک، حال و هوای متفاوت دارد.

این مدیر هنری در خصوص طرح‌های حمایتی مجموعه والی برای حمایت از هنرمندان، توضیح داد: با احوال‌جویی‌های مداوم، سرزدن به استودیو هنرمندان و درخواست از آن‌ها برای تعیین زمان بعدی نمایشگاه، باعث شد که احساس بی‌توجهی از سوی گالری‌ها به آن‌ها دست ندهد.

بنکدار در ادامه با اشاره به تامین معیشت به عنوان مهمترین مشکل فعلی هنرمندان گفت: برخی از آرتیست‌ها به دلیل عدم پرداخت اجاره ماهانه، مجبور به جابجایی شدند. همچنین خبر دارم که به صورت گروهی آتلیه اجاره کرده و مشغول انجام کار‌های هنری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.